Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

Şişli Escort Arkadaşımın Türbanlı Dul Annesi 3

  • İlan Tarihi: 4 Ekim 2018 15:42
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu

Açıklama

Sonrasında işte bir posta da götünü sikerek boşaldıktan sonra ara verdik ama karının yüzü gözü kıp kırmızı idi dedim ölecek her halde zevke escort şişli geldim ya dedi ondan oldu dedi ve devamında geldi yanıma yapıştı dudağıma birazcık da öyle sevişerek kendinden geçen arkadaşımın annesi Öznur unutamayacağı bir gün yaşayarak harika bir gün yaşadığını itiraf etmiş oldu. Üzerimizi toparladık ve kendimize geldiğimizde oğlunun gelmesi yakınlaşmıştı derken oğlu geldi ve napıyorsunuz sıkıldınız mı falan dedi ve gülerek yok be yedik içtik yattık uyuduk ağırlaştık diyerek gülümsedim artık escort şişli gidelim dilerseniz dediğimde haydi öyleyse dediler ve arabada gelirken Öznur gözlerini benden alamadığını gördüm ama akıllılık edip telini almamıştım yani o kadar kafam basmış ya neyse onları bıraktım ve bende kendi evime geldim zaten ben bekar hayatı yaşayor hafta içi çalışıyor hafta sonu tatil yapıyordum derken iki gün sonra arkadaş beni arada bu akşam gel beraber oturalım yemek v.s dedi olurdu olmazdı derken oldu ve ben evlerine misafir olarak gittiğimde elim dolu gittim. Dolayısıyla her zaman olduğu gibi şimdi de kesinlikle bir şey belli ettirmeden oturdum yine abla aşşağı abla yukarı ama bizim abla açmış sallanıyordu füzeler yani giymiş evde sıcak diye sıfır kol tişört oğlu da bir şey demiyordu beni azdırma peşindeydi derken yemek için masaya oturduk ve yemek yerken bir ayak benim yarağın yanında geziyor önce bir şaşırdım ve sonrasında anladım ki Öznur yarağımı okşayarak ayak fetişi yapıyordu. Bende tepki vermeden okşamasına müsade ederek biraz yarağımla oynattıktan sonra sofradan kalktım ve tv izlemeye geçtik arkadaşım ile birlikte derken annesi oğlunu evden gönderdi ben arayana kadar da eve gelme dedi bizim piçte tamam anne dedi lan oğlum kuzuyu kurda emanet ediyorsun anlamıyor musun yoksa ananı mı bana peşkeş çekiyorsun anlamadım gitti. Arkadaş evden çıkar çıkmaz anasının bir kucağıma atlayışı vardı ki of of of diyor ve başka bir şey demiyorum. Çünkü bu kadar ateşli mi olur bir bayan sıfır makyaj sade ama seksi teniyle istediğini bana yaptırıyordu offff….

Etiket yok

1468 gösterim, 2 gün

  

İlan ID: 7615bb60a3db9a8a

Sorun bildir

İsteğiniz işlenirken, lütfen bekleyin....

Bir Cevap Bırakın